Welcome to dyanahadi.blogspot.com

This is my story about my life; plus where  I spent my time and money to. And I wanna share what I've done during my past 10 years back. I dedicated this story to my beloved family and friends out there. 

Day to Remember

Lilypie Next Birthday PicLilypie Next Birthday Ticker

Tuesday, June 2, 2009

:: SKMM Grant Application ::

Hey, me dah lama x update blog.


Recently, me bergelumang dgn benda kat bawah ni...




Sape ada idea, apa2 la yg berkaitan dgn e-content, boleh je cuba nasib. This Thurday, officer from SKMM akan dtg for site visit. Benda yg nk kena amend pada preliminary proposal pun byk jugak. Itu tak termasuk benda yg kena compile. Rasanya Cradle lagi senang nk apply, kurang renyah...

Ok, me nk chiow dulu..

Take shower and kacau Alilo Aqili yg tgh beradu kat bawah... wah, my fevret..


No comments: