Welcome to dyanahadi.blogspot.com

This is my story about my life; plus where  I spent my time and money to. And I wanna share what I've done during my past 10 years back. I dedicated this story to my beloved family and friends out there. 

Day to Remember

Lilypie Next Birthday PicLilypie Next Birthday Ticker

Wednesday, June 3, 2009

:: Fortune Fabrique; Mana satu kau suka?? ::



Which one do you prefer??? Nampak sama je kan?? 






Btw, Fortune Fabrique ni owned by my old fren, Roxette. Minah Melayu campuran Arab.
This time, Roxette dah bukak kilang dobi pulak. Previously, dia ada Smart Wash dobi, which is smaller than this. Bagus la, my fren ni mmg suka berdikari dan cari duit. Yg bestnya, dia dapat partner yg sgt la dedicated. Sape lagi kalau x colleague dia kat Cycle n Carriage tu, Daniel Raj. Me selalu usik Roxette.. xkan xde hati kat Daniel. Tak ke baik kalau jadi partner hidup terus.. Hahahaha..

Ok, time tu sambung keje...

Daa...

No comments: