Welcome to dyanahadi.blogspot.com

This is my story about my life; plus where  I spent my time and money to. And I wanna share what I've done during my past 10 years back. I dedicated this story to my beloved family and friends out there. 

Day to Remember

Lilypie Next Birthday PicLilypie Next Birthday Ticker

Sunday, June 1, 2008

:: Little Bro ::


Ini la my younger brother, NAHAR



Nahar & Fries


Belum graduate lagi dah dapat keje. Anyway, tahniah sbb dapat keje dgn big company llike GAMUDA. Best jugak keje jadi mandor nih. Sabar la... merasa jugak awk keje isnin sampai sabtu, 8am to 8pm. Sy dah penat keje mcm tu dulu. Cukup la 2 tahun kat UPM.

Adik aku ni hebat orgnya. Dr sekolah rendah sampai sekolah menengah, sampai U. Dr headboy SHAH, Pekan, jadi pulak pengurus hoki UTM. Hmm, saham makin naik... Take care ok... Ramai org dengki tuh..

1 comment:

Anonymous said...

what an immensely interesting picture of your little brother. Not so little, la...hehehe.
The fries makes me hungry...