Welcome to dyanahadi.blogspot.com

This is my story about my life; plus where  I spent my time and money to. And I wanna share what I've done during my past 10 years back. I dedicated this story to my beloved family and friends out there. 

Day to Remember

Lilypie Next Birthday PicLilypie Next Birthday Ticker

Monday, May 26, 2008

:: Kawin Fendi ::

Walaupun dulu mmg aku tak rapat sgt dgn Fendi ni, skrg pulak tetiba je blh gelak sama2. Dah tua2 baru nak rapat. Anyway, pegi jugak la ke kenduri kawin Fendi belah pompuan kat Klang. Tak ku sangka, ko kawin dgn junior aku masa kat UMS. Pelik juga sebab Fendi ni tak study kat UMS. Rupanya, sbb nak attend konvo adik & Pitt, melekat pulak si Roy yg gile2 ni. JODOH!!!!



Kawin fendi

Fendi ni keje dgn MAS Academy. Keje bukak pesawat MAS tu keje dia la... Masuk lubang najis pun pernah. Tak dapat aku bayangkan si Roy yg badannya sesedap mata memandang ni masuk lubang najis. Besar mana ek tangki najis tu??? Wife dia aku tak tau keje mana. Tak sempat borang panjang...

Dlm picture tu... dr kiri... Adik yg montel, Pitt (husband Adik), Fendi, wife Fendi dan aku...

Lepas ni giliran sape lak yg kawin.. teringin nak makan nasi minyak Watie the vogue pulak. atau Farah the Ayu Lady or Etty the ganaz girl??? update jgn tak update perkembangan korang

Ni pulak hadiah kawin korang.. dr aku and Uchu

Hadiah kawin Fendi

No comments: