Welcome to dyanahadi.blogspot.com

This is my story about my life; plus where  I spent my time and money to. And I wanna share what I've done during my past 10 years back. I dedicated this story to my beloved family and friends out there. 

Day to Remember

Lilypie Next Birthday PicLilypie Next Birthday Ticker

Wednesday, March 11, 2009

:: Very the bizi ::



Now, me bersiaran lansung dr office me kat Menara Luxor Tropicana.
Kebizian yg amat sangat sampai xtau mana nak sentuh dulu.

Apa la yg me bizi sangat kan...

  1. Courseware SPACE-UTM --> ID and GD
  2. Bulletpages CMS --> reviewer and approver
  3. Courseware I-Quran --> GD
  4. Budget for Designel Media 
  5. Proposal for MSC Status utk Designel Media
  6. Pencarian team utk develop courseware SPACE-UTM

Esok me ada miting dgn Bulletpages.. dlm kepala ni asyik fikir.. kena maki kah me nanti???

Ok la, me nak sambung wat keje ni. Nak kena baca betul2 utk buat content utk UTM ni.
Nak kena deliver sebelum Fri. Prof Ghani nk bawak pi Jakarta utk showcase kat sana.

Chiow...


No comments: