Welcome to dyanahadi.blogspot.com

This is my story about my life; plus where  I spent my time and money to. And I wanna share what I've done during my past 10 years back. I dedicated this story to my beloved family and friends out there. 

Day to Remember

Lilypie Next Birthday PicLilypie Next Birthday Ticker

Saturday, March 14, 2009

:: Me Inside Berita Harian ::

Tengah me belek2 Archieve CD, terjumpa lak me picture2 lama masa me kat UPM dulu.

Sibuk nak cari cth2 proposal nak buat reseach lintah ni ler...

Kembang jugak me sbb masuk paper. Berita Harian lagi... Ish, bukan senang nk masuk paper tau...


Berita Harian, 20 April 2007




Exhibition during Sambutan Jubli Perak IBS, UPM




Main Product; Germinated Brown Rice

  


Dah lama xbuat proposal ni, lintang pukang jugak la memory.
Nasib baik jumpa...

Nanti me cite lebih lanjut ek. Me nk mandi dulu ni. Seharian ngadap iMac ni.. Penattt..

1 comment:

Unknown said...

kunjungi website ane..
http://www.beritagadget.ga