Welcome to dyanahadi.blogspot.com

This is my story about my life; plus where  I spent my time and money to. And I wanna share what I've done during my past 10 years back. I dedicated this story to my beloved family and friends out there. 

Day to Remember

Lilypie Next Birthday PicLilypie Next Birthday Ticker

Monday, March 23, 2009

:: iPhone 3G is here ::

Semalam me pi Mid Valley. Lalu kat Maxis Store.

Pergh.. iPhone 3G is already in Malaysia.



Masuk jugak la Maxis Store tu, tgk2 apa yg ada.
Then my sis kol la pulak.. kacau dawun betul.

This morning, me terus bukak apple.my, nk tengok lebih lanjut.
Ades, mahal jugak la iPhone ni.
Herge based on contract with Maxis. Ada 6, 12 and 24 mths.
Belum ada masa nak browse tgk2 lagi.
Tunggu me ada masa sikit br nak buat kira2.
Nampak mcm byk la investment if nk ada phone jenis ni.

ok, gtg. Sambung next time.
Me nk buat UTM dulu.

Daa..

No comments: