Welcome to dyanahadi.blogspot.com

This is my story about my life; plus where  I spent my time and money to. And I wanna share what I've done during my past 10 years back. I dedicated this story to my beloved family and friends out there. 

Day to Remember

Lilypie Next Birthday PicLilypie Next Birthday Ticker

Thursday, January 1, 2009

:: Blood Donation ::

If anybody ask me about my hobby... and i will say... DONATE BLOOD..

Am i crazy?? Oh, no no...  normally me will donate my blood 3-4 times per year. 
Me ni pantang nampak sign board Blood Donation Campaign. if ada je, me terus terjah. Lain le if me lupa bawak my red donation card. Skrg ni dah berapa kali ek?? Hmm... more than 16 times, I guess...

Last month, masa me nak collect cheque from Celcom kat Jln Semarak, me sempat singgah to National Blood Bank. Selama2 ni, me just pegi kat spital or lobi shopping mall or kat skolah or U aje. This time me nak try buat kelainan sikit. Nak le tgk Blood Bank nyer kan before those blood will be distributed to various hospitals...


Mula2, me park my car here.... special for Blood Donor. yehaa... besh besh... 
Priority always given to blood donor at all general hospitals. and me pernah buat free surgery at Putrajaya Hospital becoz I am blood donor. Great right!!! 




Then amik no.. Takde org pun... So, my no terus kena panggil. Siok la.. 




1 hr later, me dah dlm kete. Ini la hasilnya lepas donate blood. and me amik few brochure for my collection. Ni satu lagi hobby me... collect brochure. hehe... berlambak dlm kotak...




Ada sape2 nak cuba??... Beramal la mengikut keupayaan kita...

and azam this year, me nak donate 4 kali lagi.. nak mnghampiri target me... 40 times before I get married. hehe... soklan cepu emas nih... dah ada boypren ke??? pirah... angan2 je lebey..




No comments: