Welcome to dyanahadi.blogspot.com

This is my story about my life; plus where  I spent my time and money to. And I wanna share what I've done during my past 10 years back. I dedicated this story to my beloved family and friends out there. 

Day to Remember

Lilypie Next Birthday PicLilypie Next Birthday Ticker

Sunday, May 11, 2008

JB; here we come..!!!

Hi all,


Dah lama betul tak update blog.. since I very e bz.. working, personal problems (ooppss)..

Anyway, I left for JB last week. Jemput adik kesayangan hamba balik (dah habis study kat UTM Skudai). 

Walaupun holiday... keje masih jalan... I should give compliment to Puteri Pacific, JB... kerana menyediakan kemudahan internet *FREE* pada guestnya.. bukan itu saja... mana nak dapat hotel yg kasi guestnya melantak isi seisi peti ais.. Syok nyer... 


Nanti la upload pic.. ngantuk dah nih...

No comments: