Welcome to dyanahadi.blogspot.com

This is my story about my life; plus where  I spent my time and money to. And I wanna share what I've done during my past 10 years back. I dedicated this story to my beloved family and friends out there. 

Day to Remember

Lilypie Next Birthday PicLilypie Next Birthday Ticker

Thursday, June 8, 2006

:: Outstation ::


Kena pegi Kedah amik sampel. Beras di Kuala Selangor pun dah habis stock. Kebetulan Kedah tgh musim menuai. Few days from now, Dr sekeluarga nak pegi Ireland.. lawat Faizah, bercuti dan jumpa few scientists for JV.

On the way ke Sg Petani, singgah kat Tapah for late supper. Pak Di (kawan Firdaus), Ghanya & Norsha pun join skali. Cathe? Dia yg jd photographer mlm ni..

Sebelum sambung perjalanan, sempat jugak amik picture lagi.. dlm gelap pun jadi... ngeh ngeh ngeh..


No comments: